Home sweet home - Reisverslag uit San Ġwann tal-Għargħar, Malta van Inge Dukker - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit San Ġwann tal-Għargħar, Malta van Inge Dukker - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

31 Januari 2014 | Malta, San Ġwann tal-Għargħar

Toen we aankwamen wisten we eigenlijk al dat we in korte tijd veel moesten regelen. We hadden nota bene nog niet eens een huis! Maar woensdag was het dan zover. We hadden een afspraak met twee makelaars, Remax en Dhalia. We hebben in totaal vier huizen bekeken die aan onze eisen voldeden en het was echt heel leuk. Allemaal verschillende huisjes met allen plus- en minpunten. Uiteindelijk alles heel verstandig met elkaar vergeleken en een beslissing gemaakt. We gaan wonen in een nieuw en modern appartement in San Gwann. (Zie de foto's bij dit verslag!) Het plaatsje ligt naast St. Julians, waar ik stage ga lopen, dus heel dichtbij mijn werk! Maar ik ga lekker met de bus hoor, want het is wel eventjes lopen! Heel veel huizen hebben een naam hier in Malta en die van ons heet: Diamond Hill Apartment. Het adres van mijn appartement is:

Diamond Hill Apartments FL01
Triq Santa Margerita
San Gwann SGN 10
Malta

Ik wil allemaaaal leuke lieve kaartjes ontvangen :D haha grapje. Nee geen grapje eigenlijk. Het kan misschien wel twee weken duren voordat er iets aankomt!

Donderdag zijn we met de makelaar naar de verhuurder van het appartement geweest. We moesten het contract tekenen en borg betalen etc. Maar wat een gedoeee zeg, jeetje. We hebben even een beetje moeten passen en meten met de huurprijs per maand, maar het is allemaal goed gekomen. Daarna zijn we onze koffers wezen halen in het hotel en naar ons nieuwe huisje gegaan! We konden lekker de koffers uit gaan pakken en alles inrichten naar eigen stijl, echt heeel leuk gewoon om te doen. Mijn eerste huis ooit!! We zijn daarna meteen naar de Lidl geweest, die zit hier namelijk echt 5 minuten lopen vandaan. Ideaal al zeg ik het zelf, want het is daar relatief goedkoop. Het sjouwen met twee volle zware tassen was dan iets minder.. maar we mogen niet klagen met deze locatie! In de avond ons eerste wijntje gedronken op dit mooie avontuur.

Vrijdag heb ik voor het eerst even lekker uitgeslapen in m’n nieuwe huis, heerlijk. Deze dag stonden niet zoveel dingen op de planning behalve het regelen van een busabonnement. Gelukt natuurlijk en gelijk even gebruik van gemaakt om te kijken hoe de busverbindingen hier zijn. Het is hooguit een kwartiertje naar mijn werk, dus dat is ideaal!

Het weekend komt eraan, dus vanavond en morgen lekker stappen in Paceville. Gisteren al even doorheen gelopen en zag er echt heel gezellig uit, ben benieuwd! Voor de rest een beetje relaxen, want ben echt heeeel erg moe van al dat geregel. Echt een zwaar leven hier hihi.

Liefs Ing

Quote of these days: Home is where the heart is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, San Ġwann tal-Għargħar

Inge

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 5101

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

28 Januari 2014 - 26 Juni 2014

Stage in Malta

Landen bezocht: